top of page
Arcen İlkokul.avif

İLKOKUL

Arcen Koleji, okul yaşamını ‘üretken öğrenme’ deneyimi üzerine inşa etmektedir. Öğretim tasarımı; dil, matematik, bilim, sanat ve spor alanlarını bağ kurma temeliyle ele alır ve bu bağlantısallığı yaşam becerileri üzerinden kurgular. Eğitim felsefemiz, ilkokul yıllarından itibaren yaparak yaşayarak öğrenme prensipleri doğrultusunda yapılandırılmıştır. Bu modelde öğrenciler, bireysel farklılıkları gözetilerek, ilgi ve yeteneklerine uygun programlarla aktif bir şekilde öğrenme sürecinin merkezinde yer alır. Arcen Koleji, öğrencilerinin yalnızca akademik başarı elde etmesini değil; aynı zamanda gözlem yapma, problem çözme, iş birliği, iletişim ve yaratıcılık gibi 21. yüzyıl becerilerini geliştirmelerini de hedefler.

Arcen İlkokul.avif

Eğitim programlarımız, atölye temelli öğrenme modeliyle şekillendirilir. Sınıf içi uygulamalar ve deneyim odaklı etkinliklerle desteklenen bu yaklaşım sayesinde öğrenme yalnızca teoride kalmaz; yaşamla bütünleşerek kalıcı ve anlamlı hale gelir. Bu anlayışın bir parçası olan ‘Keşif Tohumları’ projeleri ile öğrencilerimiz, ilkokul yıllarından itibaren meraklarını ve üretkenliklerini geliştirerek ortaokulda katılacakları Arcen Deneyim Akademisi (ADA) programının sağlam temellerini atar.

jimnastik2.jpg

Okulumuzda yürütülen Sürdürülebilirlik Programı kapsamında başlattığımız sürdürülebilirlik yolculuğu, öğrencilerimize “çevre bilinci” katarken; onlara merak, empati ve sorumluluk alışkanlığı kazandırmayı amaçlıyor. İlkokul Öğrencilerimiz, yaşlarına uygun projelerle topluma hizmet etmeye davet ediliyor. Program, küçük saha görevleri, sınıf içi atölyeler aracılığıyla empati, dayanışma ve sorumluluk duygusunu deneyimleyerek geliştirir. Bu süreç yalnızca “yapmayı” değil, “anlamayı” ve “sahiplenmeyi” de öğretir. Öğrencilerimiz böylece toplumun canlı bir parçası olmayı öğrenir.

Anaokulumuzda uygulanan Bilingual programı özenle tasarlanmıştır. Bu program dahilinde sınıfımızda daima İngilizce öğretmenlerimiz bulunur. Bu yaklaşımla oyunlar, hikayeler, drama yöntemi ve diğer birçok yaklaşımla çocuklarımızın dinleme ve konuşma becerileri en üst düzeye çıkartılır.

Use this space to promote the business, its products or its services. Help people become familiar with the business and its offerings, creating a sense of connection and trust. Focus on what makes the business unique and how users can benefit from choosing it.

Use this space to promote the business, its products or its services. Help people become familiar with the business and its offerings, creating a sense of connection and trust. Focus on what makes the business unique and how users can benefit from choosing it.

psiko2.jpg

Okulumuz, öğrencilerimizin çok yönlü gelişimini desteklemek amacıyla tam donanımlı spor alanları ve zengin sanat imkânları sunar. Çeşitli spor branşlarıyla tanışan öğrencilerimiz hem fiziksel gelişimlerini güçlendirir hem de yeteneklerini keşfeder. Sanat alanlarımız ise onların hayal gücünü besler, estetik bakış açılarını zenginleştirir ve yaratıcılıklarını ortaya çıkarmalarına imkân tanır.

entelektüel.jpg


İlkokulda yabancı dil programımız, öğrencilerimizin sağlam bir dil temeli edinmeleri için yapılandırılmıştır. Haftalık ders akışımızın büyük kısmını ARCEN Journey of Language sistemimizin ikinci basamağı olan “Bright Minds” programı kapsar. Öğrencilerimiz hedef dili yalnızca bir ders olarak değil, günlük yaşamın doğal bir parçası olarak deneyimler. Dinleme, konuşma, okuma ve yazma becerileri dengeli bir şekilde geliştirilirken, ikinci yabancı dil desteğiyle öğrencilerimizin çok yönlü iletişim becerileri ve farklı kültürlere olan farkındalıkları artırılır.

İlkokul dönemi, öğrencilerin yalnızca akademik ve sosyal becerilerini geliştirdikleri değil; aynı zamanda kimliklerini şekillendirmeye başladıkları hayati bir süreçtir. Bu dönemde Arcen Psikolojik Sağlamlık Programı ile gelişimsel rehberlik modelimiz, her öğrencinin bireysel ihtiyaçlarını gözeten, duygusal dayanıklılığı ve sağlıklı gelişimi destekleyen bütünsel bir çerçeve sunar. Rehberlik ve Psikoloji Birimimiz; öğretmenlerimiz ve ailelerle yakın iş birliği içinde öğrencilerin gelişimini izler, zamanında müdahale ve yönlendirmelerle her çocuğun potansiyelini güvenle açığa çıkarmasını sağlar.

Eğitimde teknoloji, amaç değildir; öğrenmeyi zenginleştiren ve öğrencinin fikirlerini somutlaştırmasını kolaylaştıran bir araçtır. Dijital kaynaklar, etkileşimli uygulamalar ve e-öğrenme platformlarıyla öğrencilerimiz araştırma yapar, prototiplerini dijital ortamlarda belgeleyip paylaşır ve bilişsel becerilerini çağdaş araçlarla pekiştirir.

bottom of page